Det blev visst sushi å film igen;)

2009-07-06 @ 10:52:32 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Godmorgon Pumpkins!
Känner mig på ett halvt bra/halvt nervöst humör idag.. Mer säger jag inte..

Fikan med Lisette igår var supermysig. Vi hamnade på en uteservering på Birgerjarlsgatan där vi satt och snackade ett tag. Det var rätt kyligt men det tyckte jag bara var bra för det var perfekt väder för en chailatte! Har inte varit så sugen på det den senaste tiden eftersom det har varit så varmt, har hellre druckit smoothies och juicer:) Till Chai'n blev det i alla fall blåbärspaj med vaniljvisp för min del, Lisette åt tiramisu. Gott var det men förskräckligt dyrt. Jaja, är man på Östermalm så är man.. 

 

   

Efter fikan åkte jag vidare hem till Alex. När det började kurra i våra magar gick vi och kikade in i kylen men kände oss alldeles för lata för att laga något. Det fick helt enkelt bli sushi stället igen hihi.. Men eftersom vi åt sushi häromdan så kände jag mig lite mer nyfiken på resten av menyn, jag menar det finns ju så mycket mer än bara sushi på en sushi restaurang! Yakkiniku är helt klart en favorit men igår fick det bli stekt ris med lax, GRYMT GOTT! Man får ju så jävla mycket så resterna ska jag käka upp idag ;)
Senare på kvällen kollade vi på "He's just not that into you" (hel skojjig film!) och käkade jordgubbar:)

   


Alex sover. Han får....hm... 1 timme till tror jag, sen ska jag terrorisera honom! Mohahaha...;)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Deniesé

sv. ja det tycker jag verkligen, den ligger lite bakom på ett torg ;) Åh nä de kan bli lite jobbigt att åka till sörping för bara lite glass när man ändå har B&J liksom! önskade vi hade det i stan med!

2009-07-06 @ 11:22:50
URL: http://liketolive.blogg.se/

Postat av: Linda

Jag fattar inte hur du kan ata sushi, haha :P det ar ju saaa blaaaa XD haha, fast du tog ju ioforsig inte sushi igar, men andaa, jag vill ocksa kunna ata sushi men det gar bara inte :P



sv: njaa.. haha jag lekte lite med saxen, och gorde nagot halvt sne lugg av natt slag, hahaha XD



hare <3<3

2009-07-06 @ 13:17:36
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Liza & Marren

Älskar den filmen ahha :p gott det ser ut btw)

2009-07-07 @ 17:20:44
URL: http://www.wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback