Godmorgon Flasterbo!

2009-07-14 @ 09:47:32 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Blev inget inlägg igår. Dels för att min dator inte ville koppla upp till sig nätet när jag ville och dels för att vi var borta på tävlingsplatsen HELA dagen. Stod på banan ett par timmar men hann även med en del shopping på mässan;)




Ett nytt flugtäcke från Domani till Olympus. Han hade ju lyckats slita sönder det andra i hagen precis innan vi skulle åka i söndags!





Ett par nya joggingskor från Champion! Nedsatta från 900 till 300! Det kallar jag ett kap;) Tog en joggingtur i morse, de känds bra ända tills jag fick ett skavsår på hälen... Hoppas det är för att dom är nya..


Idag har mamma och jag tagit lite sovmorgon. De andra gick dit bort till 8 i morse men vi droppar nog dit nån gång senare under dagen.. Ska förhoppningsvis köpa ett nytt regntäcke till O idag. Hoppas hoppas hoppas att det finns i rätt storlek!!


Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Jessica

Vilket kap du gjorde med skorna, hoppas bara dom slutar ge dig skoskav.



Har väl ridit sedan jag var sju och haft egna hästar tills för tre år sen, dock har jag inte ridit aktivt på många år, tiden har inte riktigt räckt till. Så visst finns det ett hästintresse men för tillfället ingen tid och lust att ha några själv.



Hoppas Falsterbo vistelsen är toppen!

2009-07-14 @ 16:07:49
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Postat av: Mathilda

Fin blogg :)

2009-07-14 @ 22:02:35
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback