Ramlade av Olympus igår

2009-07-22 @ 08:00:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Godmorgon!

Gårdagen var en sån där lugn, avslappnad, mysig dag. Så där som man vill att ens semesterdagar ska vara!
Vaknade upp hos Alex vid 10-tiden. Då blev det gröt till frukost och sen satte jag mig i soffan med en kopp kaffe och en bok. Härligt va?

Senare på eftermiddagen mötte jag upp Lisette i stan för en fika. Det var ett tag sen vi träffades så vi hade en del skitsnack att få ur oss;) Vi hamnade i alla fall på Robert's Coffee i Souk gallerian där vi drack/åt (hur fan säger man?) en varsin smoothie!
När jag kom hem åkte ridbrallorna på för en mysig tur med Olympus. Och nu till det som rubriken syftar på: JA jag åkte av! Olympus hade känts så jäkla fin hela turen men precis innan jag känner mig klar och ska sakta av så blir han skiträdd för någonting och gör en helomvändning och drar. Jag flyger som en liten vante. Min första tanke är: HJÄLP! DET MÅSTE VARA EN ÄLG!! Men när jag kikar bort mot skogen ser jag ett par beigea ridbyxor mellan träden, det var alltså någon som kom ridandes. Jag ropar till tjejen att hon ska stå stilla tills jag har fått tag på Olympus som som tur är har stannat en bit bort. När jag hoppat upp på honom igen ropar jag okej till tjejen som kommer ut ur skogen ridandes på en söt liten islandshäst. Hon frågade om det hade gått bra vilket det som tur var hade:) Hjälm och säkerhetsväst var på!;)




Försökte fota Olympus men han är lite småskraj för klickljudet av kameran hihi :)


Lägger upp ett smarrigt rcept senare idag :D

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Sofie

När ska du lära dig att vara tung i arslet då...:P hahhaa

2009-07-24 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback