Ny mobil och nytt jobb

2009-07-27 @ 18:08:30 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Jisses, vilka omständigheter man måste klara av, ny mobil och nytt jobb inom loppet av 2 dagar! Haha, skojjar;)

Tappade min mobil från hästryggen igår och jag kan ju säga att den inte riktigt klarade av fallet ner i asfalten..^^ Vi skulle ändå iväg en tur på dan så då fick det bli ett stopp vid expert så jag kunde köpa en ny mobil. Hade gärna väntat till i höst eller nått, när jag förhoppningsvis har lite mer pengar, men mobil kan jag helt enkelt inte leva utan, så det fick bli en ny!:)
 
Idag var första dagen för mig (och alla andra förstås) på mitt nya jobb:) Ska börja jobba på en nyöppnad ICA butik så alla är liksom nyanställda. Coolt. Idag har vi alla fall fått lära känna varandra lite bättre, kika i butiken och fått lite arbetskläder.
Fram tills öppningen ska vi ladda butiken, städa och gå en hel rad med utbildningar så det blir nog superskoj! Tidiga morgnar förstås men så är det... :)
Jag säger som Lisette, det är grymt skönt med rutiner! Kan det va en kvinnogrej tro..? Vi behöver liksom en plan.. Hmm. Jo. Så håller jag paniken borta i alla fall;) hihi

Lite bilder från nya mobilen:



Maya fick förstås va modell när jag skulle testa kameran;)






Blev sugen på smoothie när jag kom hem så jag begav mig på blåbärs jakt :)



Enjoy;)

H


ps. Tävla om en kokbok hos Hallon&Blåbär!


Kommentarer

Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack så mycket (:

2009-07-27 @ 20:30:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Postat av: Madeleine

Svar: jasså :D ja, dem är supergoda!



Rutiner är bra ibland, känns tryggt! :)

Hoppas du haft en bra kväll,

Kram!

2009-07-28 @ 01:01:14
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Postat av: Petra

haha! snygg blåbärs-plockar-outfit! :D

2009-07-28 @ 10:00:56
URL: http://petras.blogg.se/

Postat av: Sandra drömkaka

Ja vi få hoppas den chokladen får fortsätta säljas, för den var himla god mmm!



Grattis till ditt nya job & vilken underbar vovve , ser ut som våran på landet Charlie , dom skulle vara the perfect match hihi!

2009-07-28 @ 17:23:37
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback