Nyköping

2009-07-04 @ 21:03:50 Permalink Resor Kommentarer (4) Trackbacks ()

Hej Cupcakes!
Har så grymt många grejer jag vill berätta om och en hel del bilder att visa! Men jag tror jag delar upp det i flera inlägg istället för att skriva allt i ett låååångt.;)
Tänkte förstås börja med att berätta lite om mina dagar i Nypan aka Nyköping.



Två härliga kusiner. Vi kom dit ganska sen eftermiddag så först chillad vi i trädgården, sen begav vi oss ner på stan för ett restaurangbesök!




Vi hamnade på ett ställe som heter Emils Kök. Vi käkade Röding med färskpotatis, mums!





Kvällarna såg ut så här ungefär, vin nötter å mobil till hands just in case;)





På kvällen drog jag och Amanda iväg med några av hennes kompisar till en strand i närheten. Vackert, eller hur?:) Några av kvadrat tjejorna badade, Manda å jag hade inte tagit med oss några badkläder men ja vet inte om jag hade velat klä av mig, det var så jävla mycket MYGG!!





Mayis va me <3





Andra dagen spenderades på stranden. Vi blev stekta! Me like ;) Tog tyvärr inte med mig kameran. Senare på eftermiddagen blev det en tur ner på stan, både jag och Amanda shoppade loss på Gina Tricot. Efter shoppingen ville mamma bjuda på ett glas så vi hamnade åter på Emils Kök! :) Visst har Amanda värsta filmstjärne frillan?! Så snygg!!!





På kvällen blev det grillat och sen jordgubbar till efterrätt!





Dag 3 tänkte vi testa ett annat badställe, ett då man ligger på klippor. Det var otroligt vacker men tyvärr inte så mycket sol.. Varmt var det i alla fall så vi hade några mysiga timmar där :)





Fint..





På eftermiddagen gav vi oss ut på loppisjakt! Amanda hittade en ny cykel ^^





Avslutade dagen på Åstugan, ett supermysigt café precis vid den här söta lilla ån! Brevid caféet ligger en liten gårdsbutik med en massa söta inrdningsgrejer. Rekomenderar!

Mmmm.. Det var mysiga dagar<3

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: h

härliga bilder :)

2009-07-05 @ 10:21:00
URL: http://halshammar.se

Postat av: Kvadraten

Tack för mysiga dagar och vi vill gärna ha hit dig igen så kan vi hitta på nått skojigt! :D Puss på dig! //Kvadratflickorna ;)

2009-07-05 @ 10:44:53
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Sandra drömkaka

Så himla häriga sommarbilder, man kunde verkligen önska att det var sommar året runt :) !

2009-07-05 @ 18:14:39
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Postat av: Linda

myyys bilder =) liksom akta svensk sommar bilder, hihi <3 puss!!

2009-07-05 @ 20:50:21
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback