Avslutar gamla grejer, påbörjar nya..

2009-06-29 @ 09:22:47 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Tjaa på er! 
Knasig rubrik va, men det är faktiskt helt sant! Igår t ex jobbade jag min sista dag på coop! Kändes lite sorgligt men ändå jäkligt skönt! Det har varit ett jättebra jobb men nu är det dags att byta miljö;) Till er som missat det ska jag börja jobba på en ica butik istället ;) Hihi.. Anledningen till bytet är delvis att jag vill och delvis att jag blivit erbjuden en deltidstjänst. 
Lisette tyckte absolut att min sista dag som cooptjej skulle firas så vi bestämde oss för att ta ett glas på stan! Nån som varit på Josefinas på Djurgården? Det är en skitcool restaurang med Stockholms häftigaste inredning (uteredning?) och bästa utsikten. Har alltid velat testa det stället och gårdagen kändes som det perfekta tillfället. Men vafan tror ni händer när vi kommer dit? Jo, en stor fet skylt där det står "20års gräns"!! Jahapp, det var ju bara att vända på klackan och börja fundera ut nått annat ställe.. Det slutade i alla fall med att vi hamnade på Friday's i Kungsträdgården, vilket var skitmysigt! 

Nu till det nya. Alex och hans familj har flyttat till en större lägenhet!! Kändes lite konstigt att hoppa på Norsborg tåget istället för Fruängen igår när jag skulle hit. Lägenheten är i alla fall superfin och Alex har fått ett eget rum, wohoooo!! Till er som inte visste det bodde han i vardagsrummet i den förra lägenheten för den är så liten. Privatliv? Nada.. Haha.. :) 

Hoppas på att Alex kan visa mig omgivningarna lite idag.. Vore ju bra att hitta till ica butiken ifall man skulle bli sugen på nått, haha ..;)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Deniesé

sv: Jovars lite kallt var det i början men ju längre man va i desto varmare blev det ^^ hehe

hoppas du får en trevlig dag!

KRam

2009-06-29 @ 12:00:11
URL: http://liketolive.blogg.se/

Postat av: Hanna

Lycka till med det nya jobbet hans!

2009-06-30 @ 13:01:48
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback