Jag har kollat igenom gamla inlägg..

2009-06-29 @ 12:42:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

.. och upptäckt en hel del grejer..!

Det hela började med att Esther sa till mig att hon letat igenom min blogg efter receptet till den goa filmjölkslimpan jag alltid gör men utan att hitta det. Jag tänkte förstås att Esther måste ha letat riktigt slarvigt, jag menar det där receptet har jag väl lagt upp minst 1000 gånger? Men nej, Esther har rätt! Jag har en jävla massa bilder på allt jag lagar och äter, men verkar sällan lägga upp recepten! Vilket är oerhört dumt! 

Jag har därför börjat med kategorier.. Just nu har jag en kategori som heter recept, dit har jag länkat dom flesta (orkade inte kolla igenom alla) inläggen som innehåller ett recept. I framtiden, när jag har blivit duktigare och lagt upp fler recept å inte bara bilder så kommer kategorin att utvecklas och specificeras (heter det så?!) lite mer :) Ni vet typ, "frukost", "bröd", "kakor", etc.. 

Såå Esther, jag lägger upp filmjölkslimps receptet senare ikväll när jag kommer hem :D Remind me!! 

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: CHRJ

skönt med kategorier så man kan hitta enklare! :)

2009-06-29 @ 14:22:45
URL: http://chrj.blogg.se/

Postat av: Deniesé

Hahah det är så kul att läsa gamla inlägg x)

2009-06-29 @ 14:37:03
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback