Kul grej..

2009-06-15 @ 20:19:56 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Har aldrig fyllt i sånna här listor förut för jag tycker dom är HELT värdelösa! Men man ska ge allt en chans;)

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Alex (är hemme hos honom just nu:P)
3. Hur lång är du? 166 cm typ
4. Vilken var den senaste film du sett? "Baksmällan" på bio i torsdags! Så jävla bra! Se deeeen!!
5. Vem ringde du senast? Hmm..Pappa!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nej jag vet.. ska fixa det.." till mamma hehe
7. Vad är dagens planer? Alex och jag ska kolla på film och käka cashewnötter!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!! Ringer bara om det är för långt att skriva i ett sms:P
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta sen 22 år
10. När såg du senast din mamma? Strax innan 12 när hon skjutsade mig till Linda :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, lite mosaikaktiga liksom
12. När vaknade du idag? 6.30! Hurtbulle no. 1 ;) 
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, nej inte vad jag kan minnas
14. Vilken är din favoritplats? Frukostbordet
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm. venne. Jobbet kl 10 på kvällen kanske..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj vilken fråga! Kanske i Sverige, kanske på nått annat ställe;)
17. Vad skrämde dig som barn? Är fortfarande mörkrädd
18. Vem fick dig att skratta senast? Alex:)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jepp tror d:P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har en egen hpmini, sen finns det en stationär å en bärbar till i huset
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4! 
23. Hur många landskap har du bott i? Uppland bara
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jorå, det har hänt..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag tror det :) Vet inte om man ska svara på det själv :P
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel!!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa en lägenhet tror jag :)
29. Tycker du om kinamat? Mmm så gott! Älskar allt man äter med pinnar haha
30. Tycker du om kaffe? Yes! 
31. Vad dricker du till frukost? Juice och kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Båda. Sov alltid på vänster ända till jag piercade övre delen av örat, då kunde jag bara sova på höger ett tag :P
33. Kan du spela poker? Jepp, fast jag har sämst pokerface..
34. Tycker du om att mysa?
Siiii...
35. Är du en beroendemänniska? Hm, tror inte det.. :S Lite smått kaffe beroende kanske?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Aa faktiskt.
37. Vill du ha barn? Ja det är klart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanksa :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och det är jag glad för...
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!! Sån härlig känsla..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Grejer jag vill ha och grejer jag vill ge andra.
42. Äger du dyra smycken? En snygg klocka och en fin ring har jag, dom är dyrbara i mina ögon :)
43. Har du någon gång testat narkotika? Never.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En smaksatt cashewnöt haha
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag känner så många!!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på vänster pekfinger och ett på vänster långfinger. Dom ser exakt likadana ut och har båda kommit till när jag ska skära bröd/grönsaker..
47. Vad har du för ringsignal? En låt som Alex är med i, "Den e skön"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hihi, ja ett nattlinne som jag bara inte kan slänga!!
49. Flirtar du mycket? Nej, är för blyg för det..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma vid datorn med webcamen
51. Kan du byta olja på bilen? Hahaha, den va bra.. riktigt bra...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell, håller på med Åsne Seierstads "Hundra och en dag"
54. Läser du dagstidningen? DN varje morgon, en viktig del i mina morgonrutiner ;)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inte för tillfället. Vill börja på nån igen,men vet inte vilken?!
56. Dansar du i bilen? Hehe, nej inte direkt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lapp till mamma att jag var ute och joggade i morse
59. När var du i kyrkan senast? Julavslutning med skolan tror jag
60. Vilka personer utmanar du? Dom som vill :)


Så, då var det gjort. Tog rätt lång tid men va ganska skoj :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: carina

=)

Det är roligt att läsa svar på många frågor!

2009-06-15 @ 20:27:43
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Postat av: Celina

tack:)

2009-06-15 @ 22:28:33
URL: http://starbucks.blogg.se/

Postat av: Zandra

åå rolig utmaning.. vill me-men orkar inte nu ;p

har du haft en bra kväll`?

2009-06-15 @ 22:40:22
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Postat av: malin

Heej, sett att du brukar läsa min kompis blogg. =) modigs.blogg.se =) nu kan du även kolla in min NYA ! =)



Ha de bra!

2009-06-16 @ 08:27:45
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback