Rastlösheten kryper närmare...

2009-06-21 @ 21:43:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej på er!
Visst är det härligt att vara ledig?! Jag tycker också det, men jag måste verkligen bli bättre på att bara njuta. Njuta av att göra ingenting! Har aldrig varit bra på sånt..


Började dagen med att släppa ut hästarna och sen äta en lååång å mysig frukost på den soliga altanen. Lite senar fick det bli en joggingtur och därefter lite läsning i solstolen.. Men sen höll jag fan på att bli galen!! Måste ha nått att göra!!
Mamma hade köpt hem några blommor så jag hjälpte henne att plantra dom. Sen fick det helt enkelt bli en tur till centrum för lite shopping! :D
För min del blev det ett par skitsnygga gladiator inspirerade sandaler och ett par söta trosor. Mamma köpte en snygg bikini.



Frukost - Vaniljyoghurt med fruktmusli, filmjölkslimpa med leverpastej å gurka och apelsinjuice





Före...




Efter.. :)




Vid 7-tiden kom A hit. Ikväll ska vi kolla på "Confessions of a Shopaholic" haha.. Passar mig;) Nån som sett den?? Är den bra??

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback