Några Spanien bilder

2009-06-08 @ 20:02:58 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Idag har jag bara softat. Har rakat benen, solat, ridit, duschat och ja.. inte så mycke mer, hehe;) Ibland måste man ha sånna dagar:)

Ser fram emot morgondagen. Då fyller nämligen min kompis Lisette 19 år!! Jag och Esther ska dit för att fira födelsedagsbarnet, vi ska laga mat tillsammans och sen sitta ute och dricka vin natten lång. Mys <3 Tror nog jag ska köpa med mig lite paranötter så att vi kan låtsas att vi är i Spanien igen, hihi ;)

Apropå Spanien,, har fortfarande inga bilder eftersom jag själv inte hade med mig någon kamera, däremot tog jag några bilder med mobilen:)




Nötter, vitt vin och en varm spanien kväll :)





Lerbadet, så jäkla nice! Haha





Esther Ister Esther !!!!!!




Reseledarn ;)





Sån här lyx frukost fick vi varje morgon! Latte, grovt bröd med seranoskinka och massor av frukt och grönt!




Nu, ska jag kolla på TV.

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Ellinor

Jag ska dit på fredag:)

2009-06-08 @ 22:09:45
URL: http://sharpen.blogg.se/

Postat av: melissa

härliga spanien.

2009-06-09 @ 18:08:18
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback