Solsken!

2009-06-16 @ 09:53:24 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Godmorgon!
Äntligen skiner solen säger jag bara! Hoppas det håller i sig till midsommar :)

Jag som är en riktig lantis tycker ibland att det är så fascinerande hur allting fungerar i stan. Till exampel nu på morgonen, jag vaknar och är förtstås direkt sugen på frukost men det finns inget bröd jag tycker om:P Så jag drar på mig ett par byxor och skinjackan till min sov t-shirt och pallrar mig iväg till Konsum som ligger bakom knuten. Solen skiner, påvägen ut ser jag en metro ställning och tar en tidning att läsa till frukosten. Mys :)

Hemma hos mig vaknar jag till ljudet av fågelkvitter, jag är hungrig men om det inte finns något bröd tar det ungefär en halvtimme att gå till ica och en halvtimme tillbaka, så chansen är större att bakfreaket JAG ställer sig och bakar bröd:) Hela huset fylls med doften av nybakat bröd, och undertiden man sätter äggen på spisen går man ner för den lilla backen och hämtar DN, som vi prenumererar på, i brevlådan.

Två olika världen. Jag gillar dom båda. Men innerst inne kommer jag nog alltid vara en lantis ;)


 



Vad händer idag då... Jo, jag ska iväg på ett ärende i stan vid 1. Sen ska jag förhoppningsvis möta upp mamma runt 2 för en fika? Sen får vi se hur dagen fortsätter!!


Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zandra

haha..vad gör du i stan nu då?

och vad kallar du "stan" ? ;)

och min sista fråga-vartbor du igentligen=) ?

kramis

2009-06-16 @ 10:43:24
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Postat av: I S A B E L L A

sv: Haha, jag såg han spelade igår i spaniens lag:D. Det var niiiice !

2009-06-16 @ 14:48:11
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Postat av: hannah

Hej hanna!

Nej jag jobbar inte som coach, men jag jobbar som hudvårds och makeup konsult. :) Vad jobbar du med?

2009-06-16 @ 17:05:34
URL: http://hannahslife.blogg.se/

Postat av: Jessica

Ja, det är nog så att båda varianterna har sina fördelar, själv föredrar jag helt klart den lantliga.



Ha en bra kväll!

2009-06-16 @ 18:29:00
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback