Torsdag

2009-06-18 @ 21:17:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej på er!
Idag har varit en låååååååång och händelserik dag.

Har jobbat på coop kl 9-17. Ni kan ju bara tänka er hur det var eftersom det är dagen innan midsommaraftonen... Fullt upp från början till slut! Phu.. När klockan äntligen var 5 tog jag mig in till stan och mötte upp Lisette. Vi käkade på Bolero som ligger i korsningen mellan Sveavägen Drottninggatan. Lax blev det för min del;) Grym mat men det var så himla mycket folk och lokalen är ganska liten så vi hörde knappt varandra! Haha.. Vi fortsatte därför därefter till Wayne's runt hörnan och avslutade kvällen med en varsin Cafe Mocca, mmmm så gott!



Mmmm, bästa Wayne's... Chailatte är fortfarande favoriten, Cafe Mocca kommer tätt därefter.. Måste testa deras Apple Crush nån gång i sommar! Nån som testat den??



Nu är jag hos A. Ska nog försöka dra mig ganska tidigt härifrån i morgon bitti för att förhoppningsvis undvika den värsta midsommartrafiken. Det kommer bli midsommar fest hos oss med både mormor morfar farmor farfar och kussilinerna på besök! Sill lunch, snapsvisor, lekar och grillning står som vanligt på tapeten;)

Hörs i morrn!

Enjoy;)

H

 

Kommentarer

Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe så sant så:) tack ;)

oj segt att jobba idag när de är mataffär-rush!! :O

2009-06-19 @ 00:08:32
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback