Tisdag

2009-03-03 @ 20:30:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Trött. Trött. Trött.

Sov inte så jättebra i natt. Vet inte riktigt varför. Har haft tre prov under dagen och dom har faktiskt gått helt okej:) Lisette och jag försöker hålla en rutin att alltid ta en promenad på lunchrasten mellan proven. Det är så skönt att rnsa skallen lit. Sista minuten plugg lär man sig ändå inget utav.
Under våra avslappnade promenader har vi kommit fram till att våra hjärnor är som bullar. Bullar som har knådats i en hel vecka och just nu ligger dom på jäsning. Så känns min hjärna. Som en jäsande bulle. Hahahaha.. Gissa om vi har skrattat åt det där:)

Mitt på dagen fick jag ett spännande sms av Alex om en grej som vi kanske ska göra nästa vecka.. Men än så länge får det vara en hemlis;)


Har precis fixat i ordning en kopp vaniljte med honung. Det är så sött å gott:) Skön avslappning såhär framför TV:n på kvällen. Ta en kopp ni me vettja;)



Hare gött...::)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Ida

Oj tre prov det lät inte roligt..

Duktig du är som kämpar. =)

Kram

2009-03-03 @ 21:57:02
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Postat av: Elisabet

Skönt att det gick bra på proven! Hoppas du får en fin onsdag!

2009-03-04 @ 14:05:19
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback