Killerweek is over..!

2009-05-09 @ 14:32:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej på er!
Idag känner jag mig så grymt utvilad och lugn. Startveckan av våra exams var riktigt tuff så det blev mycket plugg på kvällarna.. Nerverna lät mig inte sova en blund på 3 nätter så igår kväll somnade jag som ett litet barn i soffan, hehe.. Det var så grymt skönt att komma hem på fredagen å känna att man hade helgen framför sig..:)

Just nu sitter Alex och jag som två nördar vid varsin datorl, haha.. Men om en stund drar vi mot stan och sen får vi väl se vad vi hittar på :)



Nu när det är vår kan man se bebishästar i hagarna!


Ber än en gång om ursäkt för att bloggen är DÖTRIST och sämst uppdaterad för tillfället.. Bloggskrivandet får helt enkelt ligga på is ett tag framöver tills jag är klar med skolan:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Åhh fan va braaa! Lätt att jag ska göra sånna!! XD

2009-05-09 @ 22:27:07
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback