Gillinge avklarat!

2009-11-24 @ 13:34:20 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Idag har jag gjort halkkursen för körtkort på Gillingebanan, å jäklar vad kul det var! Jag var riktigt nervös innan med en massa jobbiga frågor snurrandes runt i huvudet.. Vad kommer man egentligen få göra? Hur svårt är det? Och kommer jag att klara det?!
Det gick i alla fall finfint genom hela kursen! Teorin var intressant och körningen superkul! Det känns verkligen som att jag har fått mer kött på benen vad gäller det här med bilkörning och framförallt riskerna som medföljer.. Jag var på alkohol- och drogutbildningskursen igår kväll, den var riktigt givande den med, men körningen idag var roligare ;)
Nu är det slutklämmen kvar!



Bild

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Manda

ååh, va duktig du e då :D jag har riskettan kvar, och noll motivation (; höhöh! <3

2009-11-25 @ 08:04:36
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Hanna

duktiiiig du är hans!!!

2009-11-26 @ 17:17:10
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback