Hemma från dagens tävling

2009-11-15 @ 15:49:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Först måste jag säga att jag hade en jättemysig kväll igår med mina goa brudar. Tack för det =) <3

Idag bar det av mot Uppsala på hopptävling. Det gick riktigt bra och Olympus kändes superfräsch, så det var jättekul:) Vädret hade ju kunnat vara lite bättre bara.. Duggregn, blåst och kyla. Riktigt November väder alltså..
Har precis ätit lite mellanmål och kollat på filmen från tävlingarna. Alltid lika kul att sitta och analysera efteråt;) Nu ska vi dra iväg till ICA för att handla lite tacogrejer och lite smått som jag behöver till kvällens brödbak.. Receptet kommer upp på Kanelsnäckan.blogg.se =)



Frukost i bilen blir det dessa tidiga morgnar...




Maysan e alltid me <3



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback