Pigg!

2009-11-14 @ 00:47:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kan inte fatta att jag är så jäkla pigg:P Gick upp 04.10 i morse så jag borde verkligen vara rätt deckad vid det här laget, hehe.. Kanske beror på att jag just proppat i mig en massa smarriga yoghurtgodisar och är mitt uppe i en sockerkick?

Har i alla fall ätit en jättegod middag och därefter kollat på en av världens bästa filmer, "Slumdog Millionaire". Är ledig i helgen vilket är sååå skönt... Känns som att jag behöver vara hemma och tare lite lugnt..

I morrn blir det också god mat och film, fast på restaurang och bio i stan med 2 goa brudar. Ska bli mys <3

Nej, nu stänger jag ner datorn tror jag!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback