Sushi med en vän :)

2009-11-27 @ 17:20:10 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Igår var jag iväg och käkade sushi med Alex :) Vi passade på att åka till den nya gallerian vid Liljeholmen så vi kunde kika in i lite affärer också. Sushi blev det på "Take a Sushi" som ligger precis utanför en av ingångarna till gallerian. Det var grymt gott men lite dyrt! 115 spänn för 10 bitar.. Men man fick faktiskt 2 avokadobitar!! Så det var värt de ;)
För er som undrar kan jag berätta att bara för att Alex och jag inte är ihop längre så betyder inte det att vi tänker sluta umgås. Vi har alltid funkat så bra ihop och haft så jäkla kul tillsammans. Det finns ingen som känner mig så bra som Alex och jag kan nästan lova att det inte finns någon som känner Alex lika bra som jag ;) Jag menar, vem annars ska jag äta sushi med? Och prutta högt inför? Vem ska jag leka boxningsmatch med? Och vem tusan ska jag skratta och ha sånna där löjliga men sjukt roliga diskussioner om huruvida "extrem överlevnad" och andra dåliga och äckliga program borde förbjudas? Nej, det måste ju finnas en Alex i livet för sånt liksom;) Haha. Synd att han inte helt plötsligt kom på att han är gay eller nått. Hade ju varit coolt med en gay-kompis;) hahahahahaha. Skojja ba;)



Alex, nyfrissad :)




Sushi in my <3 !


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Du gick lite för långt med det där med att prutta högt hahahaha :) det va nice å träffas ;)

2009-11-28 @ 04:57:01

Postat av: Alex

Du gick lite för långt med det där med att prutta högt hahahaha :) det va nice å träffas ;)

2009-11-28 @ 04:58:44

Postat av: Linda

hahaha klockrent meed prutta högt, då vet vi det också :D haha



men du får nog lära mig att äta sushi.. mmmblää :P

2009-11-29 @ 01:52:42
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Manda

Låter som ett väldigt bra (och moget) beslut! (:

puss, ses snart<3

2009-11-30 @ 22:35:19
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback