Hanna goes tv4

2009-10-14 @ 23:00:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Den här veckan har jag varit iväg på 2 spännande live sändningar för tv4. I måndags var jag tillsammans med mamma, syster och några kompisar på Tinas Cook-a-long. Det var skoj att stå i matosen framför Tina och Ernst och se hur de gjorde..:)
I morse var det dags för nästa publik deltagande. Mamma och jag hade anmält oss att vara publik på Efter 10 som sänds efter tv4'as morgon program. Programmet leds av Malou von Sivers och på onsdagar är det alltid hennes bokklubb som sänds. Jag vet att jag är en liten tönt när det kommer till sånna där grejer.. Jag älskar böcker och diskussioner kring dom. Tycker det är jättespännande! Spännande var det också att gå runt lite i tv4 huset där man kunde spana in en hel del kändisar.. Bland andra Tilde de Paula, Martin Björk, David Helenius och Elin Kling. Så snygga allaihopa ;)



Ernst och Tina (ska laga deras goda meny här hemma på fredag, lovar att rapportera;))




Efter dagens tv4 besök blev det en välförtjänt lunch på Åhléns, kyckling med bönsallad.


Har även hunnit med en del andra spännande grejer idag. Dels en grymt givande hoppträning med Olympus och sen en del annat också.. Men det håller jag tyst om ett tag fram över tror jag...

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback