Hanna rekommenderar

2009-10-19 @ 22:51:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Jag köpte ett par grymt snygga skor! Ljusa skinnstövlar utan klack med ett par härliga detaljer, kanske kan visa bild i morrn =)

Nu till något helt annat. Hade inte hunnit med att fixa någon matlåda till jobbet ikväll så jag fick helt enkelt hitta på något kul att köpa.. Bara det att inspirationen var på noll! Jag var liksom inte sugen på något, inte sallad, inte grillad kyckling, inte soppa.. (Frysmat behöver vi inte ens nämna, hate it mer än något annat..!) Till slut bestämde jag mig för att slå på stort och testa det relativt nya wrapstället, "Wiggo- that's a wrap!", vid Östermalmstorg's tunnelbanestation. Å gud så gott det var! Menyn såg hur smarrig ut som helst och man väljer själv om man vill ha orginal, spenat eller tomat tortilla. För min del blev det en California Roll bestående av spenattortilla med ett sushi inspirerat innehåll, det vill säga både sjögräs, ris, soyamarinerad lax, sesamfrö, salad, wasabi.. You name it! Och det till ett helt okej pris, 66 spänn. Ska absolut gå dit igen!


Bild från deras hemsida
http://www.wiggogroup.com/

Sov gott!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Mandiz

jäpp de va tänkt så(; men jag vet inte riktigt vilka dagar vi kommer än. Men du får ha de super i London gumman!! :D fatta skoj !pusss

2009-10-20 @ 12:05:25
URL: http://pointless.devote.se

Postat av: Elena

Kul att testa på något nytt!

2009-10-20 @ 13:32:42
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback