Ponnytävling

2009-10-04 @ 22:33:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God kväll på er!
Idag har varit en lååång dag kan jag säga! Jag är lagledare för ett Div II lag i ponnyhoppning och idag var det dags för andra omgången. Lagtävlingar drar alltid ut på tiden eftersom det alltid är så enormt många starter. Idag var inget undantag ;) Men skoj var det i alla fall! Alla ponnysar i vårat lag hoppade jättefint så vi slutade på en 6:e plats, helt ok! Jag frös som en liten hund när jag kom hem så då satt det fint med en varm dusch! Ännu bättre var det att vi var bortbjudna på middag hos mormor och morfar. Där bjuds det alltid på tre-rätters och det smakar ljuvligt! Ikväll blev det parmalindad sparris med parmesan i ugn till förrätt, hjortstek potatis och kantarellsås till varmrätt och plommonpaj med vaniljglass till efterrätt. Om jag var mätt när jag åkte därifrån? JA! ;)




Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Petra

jaa så sjukt snygga ! Har ett par cerisa fast inte RayBan dock !

söt häst :)<3

önskar jag kunde rida

2009-10-05 @ 14:49:20
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback