Skojakt!

2009-10-19 @ 12:48:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Skrev ett grymt långt, och intressant (enligt mig) inlägg igår kväll men sen hände nått med internet och vips så var hela inlägget borta. Så surt när man suttit och komponerat nått en hel kvart liksom, fick i alla fall mig att ledsna och stänga ner datorn istället. Hehe, noll tålamod som vanligt;)

I alla fall, God morgon/dag på er! Jag har som vanligt varit uppe med tuppen, tagit en jogging tur, pulat i stallet och ätit en fantastiskt god frukost bestående av chaigröt och äppelbröd, mums. Sitter hos mormor med en kopp kaffe och väntar på att hon och mamma ska göra sig redo för en shoppingtur. De ska följa med mig till centrum för en skojakt! Jag åker ju till London med tjejerna på fredag och jag behöver verkligen (!) investera i ett par schysta skor som pallar både väta, kyla OCH (det viktigaste) ett antal timmar på stan!;) Vi ska shoppa och sightseeinga som tusan och jag tänker inte låta ett par dåliga skor pajja en mysig helg för oss.


Senaste inköpta skorna.. Den här gången blir det något utan klack! =)


Wish me luck<3

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: molly

vilka snygga skor och vad gott med chaigröt :)

förlåt sent svar, jag har haft mkt att göra i helgen :( allt bra med dig? haft en bra helg?



ang. dinkel: jag tror att du ska hitta det på följande stället: cajsa varg på rensteirnagatan (söder), goodstore på skånegatan (söder), matdistriktet på rådmansgatan (vasastan?) och sedan finns det ju några hemköp och ICA inne i city :)



du får ha en fortsatt bra dag! kramar

2009-10-19 @ 15:06:36
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Postat av: Jessica

Hoppas du haft en underbar shoppingdag och att du fick tag på dom perfekta skorna.



Oj, vad kul att åka till London hoppas du får en toppenresa.

2009-10-19 @ 17:33:03
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback