Brottbyrundan

2009-09-13 @ 20:11:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Idag satte jag tänderna i nått helt nytt, jag var med i Brottbyrundans 5 km klass! Jag gillar ju att jogga här hemma och för ett par veckor sedan fick jag för mig att det vore kul att delta i en liten tävling. Såg det mest som en liten egen utmaning så satsade verkligen inte på att vinna eller nått, sånt lämnar vi åt maratonlöparna haha. Mitt mål var i alla fall att orka springa hela vägen och att gå i mål under 30 minuter, vilket jag klarade:D Kom in som sjätte man i mål på tiden 26.10 så det var jag väldigt nöjd med!
Sen blev det lunch hos farmor och farfar och en skön behandling av min kusin som var på besök. Han är naprapat så han knådade axlar och rygg ordentligt samt knäcke till både nacke och rygg, skönt! Dock sitter jag med en varm vetekudde om skuldrorna nu, det värker som tusan! Men det är tydligen bra eftersom man då vet att behandlingen har tagit på kroppen :)




Laddade med en stadig frukost




Kö för att hämta nummerlapp :)





Vid starten..!





Tröttare än tröttast, men stretching är viktigt!!


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Jenna

Oj så kul och riktigt bra sprunget ju! Det låter som en lagom distans för mig med som inte har sprungit något lopp förut :)

2009-09-14 @ 09:12:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Postat av: Mandiz

fasen va bra jobbat kusinvitamin :D !! De gillar vi!

2009-09-14 @ 09:20:13
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback