I'm walking in sunshine..!

2009-09-02 @ 23:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Woho! Avklarat!!
Ikväll var det dags för den efterlängtade diplom ceremonin. Kändes lite kusligt att vara tillbaka på skolan faktiskt.. Men det var grymt kul att träffa alla kompisar! Skitmånga som jag inte sett sen studentdagen liksom:P
Kvällen bjöd på diverse tal, dans och musikframträdanden samt lite lättare tilltugg. Mysigt. Kände mig riktigt stolt när mitt namn ropades ut och jag fick gå fram och ta emot mitt diplom. Jäklar vad jag har kämpat för det där! Superkul att träffa alla lärare också, de är verkligen helt underbara.



Mina diplom och en fin ros :)



Nu blir det snart sängen. Känner mig helt slut.
I morrn är jag ledig!:D Då blir det en joggingtur, ett bankbesök och förshoppningsvis till att ge Olynmpus ett bad!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback