Morgontrött

2009-09-01 @ 20:14:02 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Japp. Till och med JAG var trött i morse när klockan ringde. 04.30..! Onaturligt tidigt... Gick upp och ställde mig framför spegeln, såg världens finne som va på G på kinden, gjorde mitt bästa för att täcka över den med smink och sen bar det av mot t-banan. Ett äpple fick det bli på vägen till jobbet men inget mer. Är liksom inte hungrig sådär tidigt..
Inventering stod på schemat för dagen och därav den tidiga morgonen. Klockan 6 började vi räkna grejor och fram mot 8 var vi nästan helt klara med frukt och grönt avdelningen. var jag hungrig kan jag säga! En smarrig frukost med GI-limpa och yoghurt med musli fick det bli i lunchrummet. Älskar att mitt jobb har bästa frukosten hihi :)





Ett sovande Stockholm 05.30 i morse.. Lite charmigt faktiskt..:)




Resten av dagen har varit helt ok. Slutade vid 2, skönt..:) Sen blev det en tur till Häggvik med mamma och syster, jag körde;) Tyckte det var taskigt när dom tutade på mig i rondellerna, elakt mot en som övningskör! Men sen när jag hade parkerat märkte jag att övningskörningslappen hade ramlat av bilen, haha. De andra bilisterna måste ha undrat vad jag gjorde bakom ratten, hihi.
Ridutr och middag har också hunnits med:) Nu blir det soffkväll och troligtvis tidigt i säng..;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: missh

Goden morgen!! :D



Ååå, bor du i Sthlm??! Visste inte!

Jag bor ju nära Häggvik dessutom!!

Va gjorde ni där? Eller övn.körde du bara?



Va har du för intressant jobb förresten?



Kramar*

2009-09-02 @ 10:41:24
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Postat av: Linda

Nästa vecka vet jag inte om jag kan, har ju skola hela veckan , plus att jag jobbar på helgen, så det går nog inte så bra.. :(

2009-09-02 @ 13:17:00
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Molly

okej, då förstår jag :)

gick det bra på ditt prov? hoppas det :)

du får ha en fortsatt bra dag! kram

2009-09-02 @ 15:00:06
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback