Sushi night

2009-09-08 @ 09:33:05 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Bästaste
A hade köpt hem sushi åt mig igår kväll när jag kom till honom efter jobbet <3 *Bortskämd*

Har duschat och sminkat mig lite, Alex ska till skolan och jag ska hem. Hoppas på en övningstur till centrum så att jag kan gå och boka tid hos optikern, behöver verkligen få det gjort.. Ska kika lite efter ett par träningsbrallor också tror jag, ni vet sånna där tajta, dom ser så sköna ut att springa i :) Nån som vet var man kan få tag på ett par schyssta till ett bra pris..?

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

stadium, där köpte jag mina !

2009-09-08 @ 19:41:01
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Jenna

Casalls tights är underbara. De är mina absoluta favoriter, men kostade tyvärr 500-600. Går en bit under knät :)



Åh det finns så mycket rolig mat att laga. Nu står både pajer ocg egna biffar på att-göra-listan :

2009-09-08 @ 21:26:57
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback