Trött..!

2009-09-06 @ 17:05:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Känns som att det ända jag skriver nu för tiden är hur trött jag är, haha. Men den senaste veckan har det varit många tidiga morgnar kan jag säga.. Ska försöka pigga upp mig lite;)

Det har varit dålig uppdatering den här helgen eftersom jag har jobbat. Klockan har ringt 05.15 både lördag och söndag och på kvällarna har jag helt enkelt haft annat för mig:)



I morse vid busshållsplatsen 06.00..



Nu ska jag läsa lite bloggar (för det är faktiskt roligare än att skriva själv;)), sen ska jag kila ner till stallet och kolla på våran nya lilla shettis, Pan!:)

Grattis till världens bästa Mamma på födelsedagen! <3

Enjoy;)

H





Kommentarer

Postat av: Jenna

Vart har du köpt din muggtermos? :) Skulle oxå behöva en sådan. Orkar aldrig släpa med min stora termos till skolan, men det skulle sannerligen spara en slant åt en fattig student :)



Vi satt på uteserveringen på Café Blåbär så jag såg inte riktigt hur det var inne, men kladdkakan var i varje fall supergod ;)

2009-09-06 @ 20:55:33
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback