A mi me gusta..

2010-04-13 @ 22:13:14 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


.. el sol!
Och att med solen kommer värme och med värme kommer.... mina älskade jeansshorts! <3



I morrn ska jag in till skolan för att plugga med några kompisar och sen ska jag och mamma skämma bort oss lite grann.. Först ska vi luncha och sen ska vi på beautyschool för att färga bryn och fransar =) Vi har gjort den behandlingen förut och det är alltid lika spännande. Jag är ju megaljus hela jag, både hår, fransar, bryn och ögon är mega svenska. Jag tycker det är superfint men ett par schyssta ögonbryn som markerar ansiktet lite mer är så snyggt! Lite läskigt bara,, tänk om de skulle bli för mörka?? :O Hoppas inte.. :)

Ha en underbar kväll! <3 (BTW! Nån som vet hur man gör hjärtan i blogginläggen??)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Mandiz

sooool! :D så underbart! jag satt ute och solade i två timmar efter skolan, helt kalasskönt! :D



vet du Hanna.. (; just slinta, slant, 25öring är nån sån där grej som våran kära morfar brukar köra med ;D tycker att den är skön :D sen är det roligt att röja till i alla små huvuden som läser och inte fattar x) hihi!



Puss på dej <3

2010-04-13 @ 22:28:45
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Madde

haha det är jättenkelt att göra hjärtan. klicka på omegatecknet så kommer det upp en massa "specieltecken" sen klicka bara på hjärtat ;)

2010-04-13 @ 22:46:42
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: Zarah

Vad härligt att ni har vår på riktigt nu! :) Får hålla tummarna så att det inte får för sig att bli kallare igen.

Snygga shorts! Är det jeansen som du klippte förut?

Kram

2010-04-14 @ 12:03:14
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Alex

Du håller in alt sen trycker på 3



alltså Alt + 3

2010-04-16 @ 00:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback