CSN

2010-04-19 @ 17:53:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Har ringt och "bråkat" lite med CSN idag. Eller rättare sagt, jag har tagit arslet ur vagnen och tagit reda på en del viktig information som jag borde tagit reda på för LÄNGE sedan, nämligen hur mycket pengar jag får tjäna undertiden jag får studiebidrag. Precis som jag misstänkte är den summan typ nada. CSN vill tydligen inte att ungdomar arbetar medan de studerar, man ska helst sitta inne med böckerna i fråmför näsan 24/7 och endast spendera pengar på kurslitteratur. Men det passar sig inte för lilla mig. Så nu har jag sagt upp mitt studiebidrag och ska satsa på att få lite mer timmar på jobbet istället! Bra mycket roligare =)



Pengar. Ett återkommande problem för de flesta..

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback