Glad Påsk!!

2010-04-03 @ 16:49:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er!
Har stora delar av tjocka släkten här hemma på påskfirande! Supermysigt =) Vi har ätit en god sillunch och varit ute i solen med hästar och hundar. Självklart har vi även haft den traditionella påskäggsjakten!;) Det som var extra kul i år var att det var lite nya regler som innebar att vi i grupp fick gå tillsammans och leta oss fram till småägg som innehöll rebusar som ledde oss fram till nästa ledtråd.. Superspännande! Till slut hamnade vi i stallet där äggen var gömda hej vilt! Jag är sämst på att leta och brukar ALLTID hitta mitt ägg sist, men det det eller ej, i år var jag först!! hihi =)
Jag vet vad ni tänker, shit, hon är fan 20 bast!! Påskägg är ju för småbarn?! Hahahaha. Men nej, jag blir ALDRIG för stor för påskägg, hihi =)


Naturgodis i mitt förstås;)


Hoppas ni har en underbar dag! Här ska det bli lamm till middag lite senare, tills dess ska vi mysa =)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback