Grillning

2010-04-17 @ 21:34:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kände mig fäschare än vanligt i morse måste jag säga, men som så många gånger förr så kommer tröttheten i kapp och under eftermiddagen har jag bara blivit allt segare.. Tur att man bestämde sig för att stanna hemma ikväll =)

Har under dagen hunnit med en ridtur med storasyster, vi fick låna grannens häst så vi kunde rida tillsammans. Supermysigt eftersom vi nu för tiden så sällan har möjlighet att göra det. Under tiden vi var ute och red så lekte mamma och pappa pyromaner. De satte eld på en stor hög med sly som samlades ihop förra helgen, resultatet av vårstädning på tomten. Efter en stund kom det två pyromaner till (mormor och morfar) och när högen nästan var helt nerbrunnen tog vi fram grillkorven och fixade lunch! ;) Det värsta jag vet är KORV, tycker det är skitäckligt FÖRUTOM just när man grillar den själv på en pinne, då är det supergott =) Jag kan inte riktigt själv sätta ord på skillnaden,, kanske smaken av sot som jag gillar så mycket? hihi ♥







Hade tänkt plugga idag också.. tror jag lyckades läsa 2 hela sidor i Windahl boken. Bra jobbat..
Nu blir seg i soffan.. Millenium på TV =)

Enjoy;)

H

 


Kommentarer

Postat av: Zarah

Mysigt med hemmafix och ridning, undrar hur det blir mer värstädningen där hemma när inte jag tjatar mig till den :P

Vi kanske också kan ta oss en ridtur någon gång? :) Har lite funderingar på att rida lite mer när jag kommer hem.

Kramar! :)

2010-04-18 @ 11:03:38
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback