Me <3 Stockholm

2010-04-29 @ 21:43:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er =)
Idag har jag varit inne i stan med mupparna (- jeanette..) och det var grymt mysigt. Började med lunch på subway (not a subwayvirgin anymore haha) och därefter blev det lite småshopping. Mest fönstershopping för min del.. Ju längre in på eftermiddagen vi kom ju varmare blev solen, så underbart! Vi kunde inte låta bli att sätta oss på trappan till kulturhuset med ett gäng jordgubbar, glass och kaffe och bara njuta av värmen. Kul att kolla på folk som går förbi och småsjaskiga duvor som skuttar runt i väntan på nått att äta. Kommer nog aldrig kunna se en sån där Stockholmsduva utan att kolla på fötterna på den! (Tack Madde!) ;)



Vad händer i morrn? Jo, VALBORG! Men eftersom jag ska på tävling på lördag så ska jag bara va hemma =) Känns rätt soft.. Har haft mina valborgskvällar med konstiga spritblandningar och ballerinaskor på fötterna i kylan. Usch. I morrn blir det brasa här hemma, vin och *TRUMVIRVEL* ..... NATURGODIS! I'm an addict, I know, hehe.

Ha en soft torsdagskväll ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback