Påskdagen

2010-04-04 @ 19:55:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er =)
Har verkligen inte haft nån lust att blogga idag. Kanske beror på att jag känt mig lite småbakis och i större behov av frisk luft och vatten än en strålande dataskärn..? Antagligen. Så istället har jag varit ute på ridtur x2, tagit en joggingtur och tvättat kläder. Sistnämnda inte så mega kul kanske ;)

 

Sofie och jag tog ut Pan för en tur med hans nya vagn =)


Känner mig lite rastlös för tillfället. Av någon konstig anledning ser alla kvällar likadana ut för min del känns det som, det vill säga att jag sitter här i soffan med min dator och musik i öronen. Haha. Kan ju va skönt i och för sig men ibland känns det som att man skulle vilja göra något annat.. Borde kanske ta tag i något.. Städa rummet? Hmm.. vi får se vad det blir ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback