Rodna

2010-04-05 @ 22:07:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Är det bara jag som har så jävla lätt för att rodna..?! Jag har extremt lätt för att rodna och jag tycker det känns jättejobbigt. Det händer lite närsom men oftast när jag pratar med någon. Och vet ni vad som är allra värst? Jo när den man pratar med säger "Gaaaah varför blir du så röd i facet för?! *garv*, detta leder bara till att man blir ÄNNU RÖDARE i ansiktet och att man blir det nästa gång man pratar med den personen också. Jobbigt jobbigt.

Kan man inte typ öva bort det där? Att bli generad är ju en sån där konstig känsla som plötsligt överrumplar oss och som vi inte kan kontrollera.. Men kanske finns det något man kan göra för att liksom rodna lite mindre..? Eller är det någon som vet om det finns nån superfoundation som täcker ett par generade kinder..? ;)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: kajsap

jag har samma sak också, jag blir röd även fast jag inte tycker att det är pinsamt också.. så känenr jag att jag blir det och då blir det ännu mer pinsamt och mer röd... undrar också ;)

2010-04-06 @ 02:58:49
URL: http://ponani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback