Träningsvärk

2010-04-21 @ 23:08:05 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Nej, inte riktigt. Träningsvärk kommer ju 1-2 dagar efter hårdträning,, inte 1-2 TIMMAR efter som det verkar vara i mitt fall, hehe. Har varit på ett riktigt hårt hopp-pass med Olympus ikväll och just nu känns mina ben som sladdrig spaghetti! Verkligen! Men det är väl bra antar jag, betyder ju att vi har kämpat ;)
Olympus kändes superfin <3



I morrn tar Mayi å jag sovmorgon! Vi båda älskar DUNTÄCKET!


Jag tycker i å för sig att träningsvärk är en ganska skön känsla. Det som känns lite extra skönt just nu är att jag är helt ledig i morgon. Plugga ska jag givetvis göra men först och främst ska jag unna mig en sooooovmorgon. Då kan benen vila upp sig! =)
Ha en soft onsdagskväll people!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Å vad härligt! Älskar när kroppen är helt slut. :P



Självklart så säger jag till om det ska firas :) Annars så ska vi nog se till att ha något annat att fira.

Puss

2010-04-21 @ 23:28:22
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Manda

åh, det var länge sen jag rörde på fläsket ;D



jag ska upp på tisdag nästa vecka ;o pirrigt som satan! (; <3<3

2010-04-22 @ 12:09:45
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback