Fullt ös medvetslös!

2010-08-17 @ 20:45:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Det är min melodi det! ;) Eller HAR åtminstone varit under en lång tid. Jag har blivit lugnare på sistone, bättre på att njuta av livet och det man gör. Tid ska upplevas, inte bara förbrukas.
Idag har jag faktiskt haft en såndär fullspäckad dag igen, men det gör inte så mycket om de kommer ibland, då är de bara roliga :) Känner mig lite mör i kroppen faktiskt så jag kommer nog somna gott ikväll. I morrn blir det upp tidigt till jobb igen!

(Måste bara berätta en sak, precis samma sekund som jag klev på bussen påväg hem från jobbet idag kom det en riktig hagelskur! Hur jäkla mycket tur kan man inte ha?! Tacksam för det! ;) )


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback