Ipod touch

2010-08-26 @ 22:38:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Oj då, nästan en vecka sen sist jag bloggade! Illa för att va jag. Men nästa vecka sätter skolan och därmwed verkligheten igång, då ska jag bli bättre på att skriva:)

Åkte med storasyster till MediaMarkt häromdan, när vi klev in genom entrén möttes vi av julmusik, ljusslingor och tomteluvsklädda säljare, whaaat?! Tydligen har de en fiffig "mellandagsrea- tomten har solsting kampanj" som enligt min mening är mest deprimerande såhär i slutet av augusti, men i vilket fall, jag och syster kom hem med en varsin ipod touch! Härligt va?! Så nu sitter jag och laddar över musik dagarna i ända. Så ere!
Tare lugnt!


Bilden hittade jag här:)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback