The Voice

2010-08-15 @ 00:03:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har det varit varmt och skönt. Har varit duktig och kommit in ganska snabbt i mina vardagsrutiner, har till exempel både ridit och joggat 2 dagar i rad nu. Försöker dessutom göra allt för att rädda min bränna, vill inte blekna!
Har även varit och firat farfar som fyllde år i onsdags, det blev traditionsenlig 5-kamp med släkten, alltid lika skoj. På kvällen drog jag och syrran in till stan för att kika på The Voice i Kungsträdgården. Det var sjukt bra musik (förstås) men galet mycket folk, mest unga ungdommar om ni fattar vad jag menar.. Men det var skitkul i alla fall :)




I morrn hoppas vi på mera värme och en dag i solstolen :)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback