2010-02-07

2010-02-07 @ 17:48:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ååå vilken härlig dag.. Solen har varit framme, blå himmel.. Det är ju nästan så att vinterdeprissionen försvinner för en stund ;)

Ridturen var supermysig. Fick sällskap av grannen så vi gav oss ut tillsammans och galloperade i djupsnön! Stackars hästar haha. Jag och pappa var grymt taggade för att ge oss ut på isen och testa glidet idag, jag skulle ju dessutom premiäråka långfärdsskridskor. Men oturligt nog var det inte plogat nere på sjön som det brukar och isen på ån var alldeles muddig så det fick bli bilen hem igen:/ Ska åka till en större sjö nästa vecka där vi vet att det är plogat!
Vad har mer hänt idag.. Mjoo jag har joggat, bakat en grymt god chokladkaka (GI-godkänd till mamma och pappa hihi) och pluggat en HEL del. Känns som att det här blev ett sånt där rörigt lite av varje inlägg. SÅ ERE!
Hörs senare när jag lyckats strukturera mina tankar lite ;)



Flummigt inlägg får flummig bild från tjejkvällen :)


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback