2010-02-25

2010-02-25 @ 19:07:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Har inte hunnit uppdatera nått idag så det här får bli ett sånt där "vadjaghargjortidaginlägg"!

Började som oftast dagen i stallet! Alltid skönt att få det avklarat på morgonen, idag blev det en lugn tur med Olympus. Kallt som satan var det men jag försökte drömma mig bort till de ljumna sommarkvällarna när man är nere på ängen och galloperar i t-shirt... Längtar!
Efter stallet for jag in till skolan och lyssnade på den andra föreläsningen i den nya delkursen. Kan inte låta bli att fnissa lite åt föreläsaren som låter EXAKT som LeifGW Persson! Det lustiga är att han står och pillar sådär i håret som GW gör också, kanske dom är släkt? Hihi.. När föreläsningen äntligen var klar hoppade jag på 4an och tog mig bort till Odenplan där jag mötte upp Carola för en fika. Alltid lika mysigt att träffa henne <3 Hon har ju genom åren liksom kommit att bli nån slags blandning av en kompis slash extramamma slash släkting, så det känns skönt att vi fortfarande kan ses :)
Efter fikan var det dags att ta sig ut till skogen igen.. Har hört att det ska bli plusgrader i helgen, kan det stämma?



Längtar :)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback