Filmmys i soffan

2010-02-21 @ 16:22:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Helloooo people!
Har haft en riktig softar dag idag. Satte på mig myskläder redan från början och kröp ner under en filt i soffan och satte på filmen "Upp". Tycker den var riktigt bra faktiskt! Jag är ju lite barnslig av mig så humorn var på min nivå och man kan ju inte låta bli att ÄLSKA hur de animerade filmerna blivit så effektfulla de senaste åren!

Har försökt vara lite snäll mot min mage så idag har jag levt på blåbärssoppa, knäckebröd och fiskbullar! Snacka flashbacks från barnmammatiden när man käkade fiskbullar i dillsås igen.. Har alltid tyckt att konsistensen är mysko men smaken är ju god ;)



Blåbärssoppa!!


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback