Good afternooooon

2010-02-24 @ 16:04:52 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Började som sagt tidigt i morse och har därför inte kunnat uppdatera under dagen :)

Idag tog jag ett stort steg i min roll som bilförare, jag tog bilen in till jobbet! Hela vägen genom stan! Hihi, känner mig lite stolt :) Lite läskigt var det förstås eftersom jag nästan bara kört på landsvägarna här hemma, men det gick bra som tur är.. phu!:)
Det var superkulatt träffa alla på jobbet igen, tänk vad fort tiden går när man inte jobbar så ofta.

Nu ska jag bege mig ner till stallet och ta en ridtur!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alex

Grattis!!!! Det här hade jag inte hört... Är mycket imponerad och stolt :) Puss

2010-02-25 @ 02:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback