Internetstrul = Bloggtorka!

2010-02-04 @ 17:41:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Det har varit dålig uppdatering här i ungefär 2 dagar nu och det beror helt och hållet på att min internetuppkoppling på datorn har strulat! Jag tänkte att jag skulle vara duktig och ta med mig datorn till skolan häromdan, och när jag sitter där och försöker koppla upp mig och inser att det inte funkar så börjar jag med det som jag ALLTID ska hålla mig ifrån, jag börjar fippla med inställningarna! Ingenting blev bättre av det och efter en stund gav jag upp.. Men sen när jag kom hem så ville datorn inte koppla upp sig där heller! Jahapp, typiskt..! Men idag fick jag hjälp av en kompis som kan sånt där med datorer ;) Så nu funkar det!

Apropå ingenting, det har kommit VÄLDIGT mycket snö igen..





Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

OJ!!! Det där var ju inte lite mycket snö! Nu förstår jag vad för alla klagar så mycket.

Ska försöka skicka iväg lite värme (inte för att det är supervarmt här heller men lite varmare iaf).

Kämpa på i snön, våren kommer alltid förr eller senare :)

2010-02-04 @ 21:11:21
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback