Muppetnight

2010-02-21 @ 10:28:25 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Hej på er!
Hade en skojjig kväll med mupparna igår som började med tacopaj hemma hos Jeanette, därefter en sväng på krogen och till sist en kall promenad från bussen hem till Janni. Tack för att ni finns muppets <3
Det ända jobbiga var att jag in på småtimmarna började känna mig lite illamående. Och nej, det är inte som ni tror, jag hade nämligen endast druckit 1 irish coffee vid 22-tiden, jag var således ICKE alcoholpåverkad. I alla fall, när vi väl kom i säng hemma hos Janni så blev det där illamåendet värre och det började låta konstigt om min mage. Ska inte dela med mig av några smaskiga detaljer men jag kan ju säga att pappa fick komma och hämta mig vid 7-tiden i morse och att jag spenderat hela morgonen inne i badrummet. Kul, NOT! Hoppas på att det är en så kallad "matförgiftning" och att jag mår bättre när det "giftiga" kommit ur kroppen...

Så den där soffeftermiddagen jag hade tänkt mig igår kanske kan sitta fint idag istället?;)

Hare gott och ta hand om er! <3

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Manda

Uscha! Du får krya på dig Hanna! Inte kul att må illa. Pusss <3

2010-02-21 @ 12:35:25
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Postat av: Zarah

Nej ursh vad jobbigt! Har varit med om liknande själv, är ju tyvärr lite svårt att få andra att förstå att det inte var pga alkohol på något sätt och vis.

Krya på dig vännen!

Kram

2010-02-21 @ 14:57:55
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback