Preparations!

2010-02-09 @ 09:23:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


God morgon!
Usch, har drömt en massa konstiga drömmar nu på morgonkvisten.. Ni vet sånna där drömmar som gör att man går och grubblar hela dagen sen? Bestämde mig i alla fall för att ta en rask morgonpromenad i ett försök att komma på andra tankar. 40 min var jag ute och knatade, superskönt! =)

Just nu sitter jag vid köksbordet och har min mysiga morgonstund för mig själv! Har käkat lite frukost och dricker kaffe. Är förstås GRYMT laddad, nervös, förväntansfull.. IVRIG!
Om ungefär 50 min kommer syster och hämtar upp mig, sen åker vi iväg på äventyr!

Hörs senare!



Kan inte få nog av sommarbilder! Längtar längtar längtar..!



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback