Tack Alex!

2010-02-19 @ 18:31:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Alex har återigen varit snäll å fixat en ny bloggdesign till mig! :D Han tyckte väl inte jag hade lyckats så bra med den jag gjorde själv hehe. Men det är bra att jag har honom, det är ju liksom ända anledningen till att jag fortdarande umgås med Alex, att han fixar min design när jag behöver ^^ hahaha skj. Nej, men han om någon vet hur världelös jag är på sånna där grejer som att redigera bilder och klistra och knåpa, så han brukar alltid vara snäll och göra det åt mig :)

Idag är det fredag. Första tentan är avklarad och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att jag får godkänt! Men nu ska jag inte tänka på det, nu ska jag bara njuuuuuta av att helgen är här!



Källa

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Ser snyggt ut!

Skönt att tentan är klar, när får du resultatet?

Jo du, kan bara tänka mig hur grym du skulle bli på spanska efter en termin men tanke på hur mycket du verkar kunna redan nu.

Jag kommer bara att vara hemma i kväll, skönt att ta det lungt för mig själv. Gillar inte riktigt det där med att festa flera dagar i veckan som de flesta gör här. Händer rätt mycket runt omkring mig nu som jag ine riktigt kan skriva i bloggen heller så jag är rätt slut.

Vad ska du göra i kväll?

Hur känns med A nu, inte lite konstigt?

Puss

2010-02-19 @ 19:08:27
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback