Tatuering!

2010-02-09 @ 23:03:57 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Idag på förmiddagen åkte jag och syster till tatueringsstudion och fixade min tattoo!!

Den betyder ALLT för mig, den betyder att jag är tacksam för mitt liv, för alla de jag har i mitt liv, för allt jag har haft och kan minnas, den betyder att jag är tacksam över den jag är, den betyder att jag är stolt över mig själv, den betyder att jag är självständig, den betyder att jag klarar mig, den betyder att jag är stark och alltid alltid alltid kommer kunna nå mina drömmar...





Till er som dissar min tatuering: Ni kan knipa igen! Jag har inte gjort den för att tillfredsställa nån annan, den är för min egna skull och jag älskar den!

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zarah

AHH!!!! Shit vad snygg den blev!

Riktigt fin, bra gjort...

Visst känns det bra att få uttrycka något lite extra? Känns lixom som att tatueringebn lever ut det.

Kramar

2010-02-09 @ 23:22:51
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Jeanette

Den blev shitfin hanna! :D nu kan vi flasha våra tattoos tillsammans ;) höhö!

2010-02-09 @ 23:55:52
URL: http://muppungen.blogg.se/

Postat av: Alex

Skit snygg ;)

2010-02-10 @ 02:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback