To do list

2010-02-11 @ 08:40:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Igår kväll när jag satt och inte hade något att göra bestämde jag mig för att skriva en "to do list" för idag. Jag är nämligen ledig men har en hel del grejer att ta tag idag och om jag inte har allt uppskrivet så jag kan bocka av blir det lätt att jag glömmer en massa grejer!

Så här presenterar jag DAGENS to do list:

* PLUGGA!! (Håller på...)
* maila anteckningar till Sofia
* ringa handels a-kassa
* kolla upp en räkning från körskolan
* rida
* luncha hästarna
* Maya medicin
* redigera granskningsuppgiften
* skriva ut granskningsuppgiften
* maila granskningsuppgiften
* smörj in skorna
* smörj in tattoo
* skura golven i badrummet (innan kl 3!!!)

Ska försöka bocka av allt eftersom ;)

Senast uppdaterad: kl. 15.30. Nästan klar!! Plugget lär dock inte bli klart idag:P hehe..

Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback