Trött i skallen

2010-02-15 @ 19:05:36 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Jisses, känns inte som att jag har gjort annat än att plugga idag. Har försökt ta mig igenom den juridiska delen om tryckfrihet och yttrandefrihet och jag är nästan klar med hela. Det är riktigt intressant, har faktiskt insett att vi har en hel del rättigheter som jag inte visste om. Visste ni till exempel att man som medborgare kan gå till vilken myndighet som helst och begära ut allmäna handlingar utan att behöva uppge identitet, syfte eller betala? Coolt =)

Nu är jag hungrig. Det står en tacopaj i ugnen och jag har en känsla av att den är smarrig!;)



Gammal bild på mig när jag skär grönsaker hos Linda :D


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: sovereign

Jaså! Vad för päls har hon då (tänkte på westisens sträva päls)? Min moster har fyra westisar ^^



Ohja, plugga är hjärndödande! Vad pluggar du? Idag har jag varit sjukt död, kan nästan aldrig sova på natten så idag har jag knappt kunnat resa mig ur sängen. Bara legat där och somnat till då och då haha. Har dock hunnit söka ett jobb! ;)



2010-02-15 @ 19:42:20
URL: http://ssovereign.blogg.se/

Postat av: jeanette

haha kom det som en chock nu att jag är sjuk? efter typ ex antal år?! ;) höhö!

2010-02-15 @ 20:42:19
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback