2010-01-24

2010-01-24 @ 12:22:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er!
Kvällen igår var toppen! Började med förfest tillsammans med en massa gymnasiekompisar som jag inte träffat på evigheter, superkul! När klockan närmade sig midnatt drog en del av oss vidare in mot stan där vi dansade och hade kul :)
Vid 3 tiden tog jag nattbussen hem till mormor och morfar. Dom är så gulliga som låter mig komma och sova över<3 Och riktigt bortskämd blir jag så fort jag kommer! Kolla bara..

Förfest med charader!!




Ett litet gulligt meddelande stod vid sängen i gästrummet när jag kom hem till mormor och morfar<3



Och självklart hade mormor lagt fram en handduk och tandborste åt mig i badrummet..



Och på morgonen blir det riktig hotellfrukost!




Nu måste jag skynda mig! Ska på bio med tjejorna:)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback